دلت را به خدا بسپار
مهربان خدای
مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟!!!
درباره وبلاگ


كاشكي اين سؤال رو هميشه ، هر روز و هر لحظه يكي از من بكنه از من از پاي من از دست من از چشم من از گوش من از فكر و تخيل من از زبان من از قلب من ! .... كجا داري مي ري ؟؟؟؟!!!!!

پيوندها
آنتی فراماسون
من و دوستم خدا
بازیگر20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهربان خدای و آدرس ghazal66.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 19520
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
پری دریایی

آرشيو وبلاگ
خرداد 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, :: 20:34 :: نويسنده : پری دریایی

 

 

همه ی هستی را نیرویی فرا گرفته است که تو را نیز حمایت می کند

 

اگر این نیرو را از دست بدهی خودت مقصری.

اگر درها و پنجره های اتاقت را ببندی

خورشید بیرون را نپوشانده ای

بلکه خودت را در تاریکی محبوس کرده ای.

حتی اگردرها را بگشایی

پنجره ها را باز کنی

و پرده ها را هم کنار بزنی

باز اگر چشمانت را بسته نگه داری

جز تاریکی نصیبی نخواهی برد.

نسبت ما با خدا نیز چنین است:

عشق او همواره در دسترس است

اما دل ما گشوده نیست.

دلت را به خدا بسپار.

بگذار خداوند تپش های هماهنگ با هستی را به آن الهام کند.

دلی که هماهنگ با نبض هستی نامتناهی نمی تپد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: